Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 Jeżeli zakupiony kwiaty są uszkodzone, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij na nasz email (kwiatomaniak@gmail.com) zdjęcie uszkodzonej rośliny, którą chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Producent ma obowiązek w przeciągu 14 dni rozpatrzeć reklamacje i poinformować o jej wyniku Kupującego.
  3. Gdy jest ona pozytywnie rozpatrzona, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

ZWROTY

Zgodnie z:

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Z uwagi na to, że są to rośliny nie ma możliwości zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.

Jednak jeśli klient jest niezadowolony, po indywidualnych ustaleniach możemy zaakceptować zwrot roślin w nienaruszonym stanie. Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kwiatomaniak@gmail.com. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl